marți, 17 ianuarie 2012

Activitatea nr.1: 16.01.2012-20.01.2012

Semestrul al II-lea
La multi ani!
Profesorul va doreste un semestru cu multa sanatate, bucurii si putere de munca.

Etapele lectiei:

  • prezentarea normelor de protectia muncii in laboratorul de informatica;
  • prezentarea planificarii calendaristice;
  • prezentarea modului de organizare a orelor de curs;
  • prezentarea modalitatilor de evaluare si a termenelor de predare a proiectelor;
Sarcina  de lucru: 
  • Analizati planificarea calendaristica si identificati continuturile acesteia.
  • Realizati un plan de invatare  care vizeaza capitolul  "Organizarea şi prelucrarea datelor cu ajutorul foilor de calcul"
PLAN INDIVIDUAL DE INVATARE
  1. Care sunt punctele mele tari si slabe  in raport cu competentele din programa scolara?
  2. Ce competente doresc sa imi dezvolt prin parcurgerea acestui capitol?
  3. Ce tinte imi propun sa ating in timpul pe care il am la dispozitie conform planificarii calendaristice?
  4. Ce activitati si intervale de timp pot planifica pentru atingerea tintelor?
  5. Prin ce metode imi voi atinge tintele de invatare?
  6. Dupa ce criterii si dovezi stiu ca mi-am atins tintele?
    Tema pentru acasa:
    1.  Prezentarea personala. Maxim o pagina format A4
    2. Planul individual de invatare (finalizat si listat)