Prelucrarea datelor cu ajutorul foilor de calcul – Microsoft Excel
Functia: este un program, identificat printr-un nume care executa operatii complexe si furnizeaza un rezultat.Sarcina de lucru:
1. Creati registul Salarii.xls dupa modelul de mai jos:
2.Creati in acest registru cate o foie de calcul cu numele ian, febr, martie pentru fiecare situatie din lunile ianuarie, februarie, martie dupa modelele oferite:
3. Pentru luna februarie află care a fost cel mai mic şi cel mai mare salariu net în lei şi în dolari.
4. Pentru luna martie să se calculeze cu ajutorul funcţiilor Excel numărul de angajaţi.
5. Să se anuleze subtotalurile pe luna ianuarie.
6. Să se calculeze pe fiecare lună suma şi media aritmetică a salariului brut şi a salariului net în lei şi în dolari.
4. Pentru luna martie să se calculeze cu ajutorul funcţiilor Excel numărul de angajaţi.
5. Să se anuleze subtotalurile pe luna ianuarie.
6. Să se calculeze pe fiecare lună suma şi media aritmetică a salariului brut şi a salariului net în lei şi în dolari.
Tema pentru acasa
Studiati urmatoarele materiale:
Studiati urmatoarele materiale:
2. | 1. Funcţiile Min, Max, Count, Sum, AverageSuport curs |