Prezentarea si utilizarea informatiilor
In acest capitol veti invata
- sa prezentati informatia sub forma
- de text
- numerica
- de grafice
- de prezentari
- de imagini
- sa utilizati sabloanele (templates)
- sa creati sabloane personalizate.
Diagrame Excel 2007
Prezentarea si utilizarea informatiilor
sub forma
- de grafic
- tabel
Pentru a crea o diagramă în Excel, începe prin introducerea datelor numerice pentru diagramă pe o foaie de lucru.
2. Tabelele se pot folosi pentru diverse scopuri:
- crearea unor liste
- aranjarea textului in pagina
- organizarea informatiei etc
Cateva exemple de utilizare a diagramelor...
Cateva exemple de utilizare a tabelelor folosind aplicatiile...
1. Word
- Proces verbal
- Analiza SWOT
- Aranjarea textului in pagina
- Prezentarea informatiilor intr-un tabel
- Criterii de evaluare a unui proiect
- Planificarea materiei
- Repartizarea sarcinilor in echipa
- Orar scolar saptamanal
- Imagini in tabele
- Brosura 2
2. Excel
- Calendar scolar
- Calendar lunar
- Program pentru activitati zilnice
- Programarea pe tururi a angajatilor
- Program saptamanal de lucru
- Realizati fisa de laborator pg. 46 manual; Excel
- Realizati 5 diagrame de diferite tipuri.
- Realizati o analiza SWOT pentru o situatie din compartimentul FE tabel Word
- Realizati un program saptamanal de lucru pentru postul d-voastra din FE tabel Word
- Realizati folosind un tabel Word o repartizarea sarcinilor in echipa/ compartiment FE tabel Word
Creaţi o agendă de lucru nouă NUMELE VOSTRU
- Setaţi a treia foaie de calcul a agendei de lucru astfel: format A4, margini: sus 1.86 cm, jos 1.63 cm, stânga 1.65 cm, dreapta 1.62 cm, antet 0.73 cm, subsol 0.85 cm, orientare verticală, centrată vertical.
- Realizaţi un antet care să conţină: aliniat la stânga SITUAŢIE, centrat VÂNZĂRI, în dreapta numărul paginii.
- Realizaţi un subsol care să conţină: în stânga numele vostru, centrat denumirea magazinului, în dreapta data şi ora curentă.
- Să se realizeze sub formă de tabel în Excel vânzările de produse în decurs de 3 luni pentru o societate comercială:
- introduceţi încă 10 înregistrări;
- alinierea datelor: centrat orizontal şi vertical;
- se va utiliza fontul Courier New, dimensiune 13, culoare roşu;
- aplicaţi tabelului un chenar albastru, stilul liniei groasă, pentru partea exterioară iar pentru partea interioară de culoare verde stilul liniei dublă;
- fundalul tabelului va avea culoarea portocaliu;