Descriptori pentru evaluarea prezentării multimedia 
Instrucţiuni: 
·        
Folosiţi
această grilă în timp ce lucraţi la prezentare (4>3>2>1)
Disciplina:  TICSunt prezentate sursele tuturor informatiilor colectate. Informatiile provin dintr-o varietate de surse demne de incredere, cum ar fi: manuale,web site-uri, carti de specialitate.
Nu exista greseli de gramatica sau ortografie
4 
 | 
   
3 
 | 
   
2 
 | 
   
1 
 | 
  
Conţinut: Scop 
 | 
 |||
Prezentarea mea are o temă care dă o informaţie importantă
  şi utilă asupra subiectului supus atenţiei. 
Toate părţile componente ale prezentării se leagă de temă
  în totalitate. 
 | 
  
Prezentarea mea are o temă. Toate părţile componente ale
  prezentării dau o informaţie importantă asupra subiectului supus atenţiei. 
 | 
  
Prezentarea mea are o temă. Majoritatea părţilor
  componente ale prezentării dau o informaţie importantă asupra subiectului
  supus atenţiei, dar unele dintre ele se pot considera în afara subiectului. 
 | 
  
Prezentarea mea pare că are o temă, dar multe dintre părţi
  se pot considera în afara subiectului. 
 | 
 
Conţinut: Concluzii 
 | 
 |||
Am sintetizat experienţa personală, precum şi cunoştinţele
  din investigaţia mea pentru a trage concluzii importante şi relevante,
  referitoare la temă. 
 | 
  
Am sintetizat experienţa personală, precum şi cunoştinţele
  din investigaţia mea pentru a trage concluzii referitoare la temă. 
 | 
  
Am încercat să folosesc cunoştinţele şi investigaţia mea
  pentru a trage concluzii, dar unele dintre idei nu sunt logice sau nu sunt
  bazate pe o realitate credibilă. 
 | 
  
Rareori am tras concluzii şi acestea nu 
sunt logice. 
 | 
 
Conţinut: puncte
  cheie 
 | 
 |||
Mi-am organizat prezentarea în jurul câtorva puncte clare,
  care să susţină tema şi să sintetizeze atât cele mai importante informaţii pe
  care le-am descoperit, cât şi concluzii pe care le-am tras. 
 | 
  
Mi-am organizat prezentarea în jurul câtorva puncte clare,
  care să susţină tema. 
 | 
  
Am inclus câteva puncte principale în prezentarea mea, dar
  ele nu sunt complete, din punctul de vedere al informaţiilor cuprinse. 
 | 
  
Nu am identificat punctele principale în prezentarea mea. 
 | 
 
Multimedia -
  caracteristici 
 | 
 |||
Am folosit efectiv grafică/ video/ sunet şi alte
  oportunităţi multimedia pentru a comunica tema şi pentru a creşte interesul.
  Am luat în considerare legea drepturilor de autor atunci când am folosit
  oportunităţi multimedia. 
 | 
  
Am folosit ceva grafică/ video/ sunet şi alte oportunităţi
  multimedia pentru a-mi îmbunătăţi şi susţine punctele cheie. 
 | 
  
Am folosit grafică/ video/ sunet şi alte oportunităţi
  multimedia, dar unele dintre acestea distrag atenţia de la punctele cheie. 
 | 
  
Nu am folosit grafică/ video/ sunet şi alte oportunităţi
  multimedia sau acelea pe care le-am folosit distrag atenţia de la punctele
  cheie. 
 | 
 
Creativitate 
 | 
 |||
Prezentarea mea se caracterizează prin trăsături unice,
  prin care se comunică aspecte şi perspective relevante, într-o manieră
  neuzuală sau surprinzătoare. 
 | 
  
Prezentarea mea comunică aspecte relevante, într-o manieră
  neuzuală sau surprinzătoare.  
 | 
  
Am încercat să comunic  
aspecte relevante, într-o manieră neuzuală sau
  surprinzătoare, dar unele dintre metodele mele, mai degrabă  distrag, decât susţin tema prezentată. 
 | 
  
Prezentarea mea este predictibilă. 
 | 
 
Organizare 
 | 
 |||
Prezentarea mea începe cu un slide care stârneşte
  interesul şi curiozitatea în ceea ce priveşte tema; organizează informaţia
  într-o ordine logică şi lasă audienţa cu o idee importantă despre temă. 
 | 
  
Prezentarea mea începe cu o introducere care descrie tema
  într-un mod interesant; organizează informaţia şi concluzionează cu un sumar
  referitor la cele mai importante aspecte. 
 | 
  
Prezentarea mea are o introducere şi concluzii, dar
  acestea nu angajează audienţa într-un proces de gândire asupra temei. 
Ordinea informaţiilor nu poate ajuta la comunicarea temei. 
 | 
  
Prezentarea mea nu are o introducere sau concluzii şi e
  organizată într-un mod care poate deruta audienţa. 
 | 
 
Prezentare orală 
 | 
 |||
Am repetat modul de prezentare. Am vorbit clar şi rar,
  într-o manieră angajantă. Am demonstrat calm şi încredere în mine, am
  interacţionat corespunzător cu audienţa şi am rezolvat eficient problemele
  neaşteptate. 
 | 
  
Am repetat modul de prezentare. Am vorbit clar şi rar. Am
  demonstrat calm şi înţelegere faţă de audienţă. 
 | 
  
Aş fi putut repeta modul de prezentare, cu mai mare
  atenţie. Uneori audienţa şi-a pierdut interesul sau a avut dificultăţi în
  înţelegerea mea. 
 | 
  
Audienţa a avut dificultăţi în urmărirea prezentării şi în
  ceea ce priveşte înţelegerea mea. 
Nu am exersat suficient. 
. 
 | 
 
Limbajul folosit 
 | 
 |||
Am folosit un limbaj plin de înţeles care să inspire, să
  antreneze, să informeze şi să convingă. 
 | 
  
Am folosit un limbaj interesant care să-i inspire pe
  alţii. 
 | 
  
Cu ajutor, pot folosi un limbaj interesant în comunicare. 
 | 
  
Limbajul pe care-l folosesc în comunicare este predictibil
  şi obişnuit. 
 | 
 
